ENGZaloguj

Moje zdjęcie nr 4

Imię i nazwisko: Marcin Pyć 26-06-2022 6:39 (czasu letniego)

Miejsce zamieszkania: Stalowa Wola

E-mail: admin@mpyc.pl

Facebook:

Kod QR do moich danych kontaktowych

V-card (kod QR):

"Człowieka z charakterem pociąga to co jest trudne, ponieważ dopiero w zmaganiach z trudnościami potrafi uświadomić sobie własny potencjał"

BLOG TURYSTYCZO- KRAJOZNAWCZY- MARCIN PYĆ

Logo bloga BTK MP

Autor wpisu: Marcin Pyć Data wycieczki: 02.08.2020 [Cofnij]

Tytuł wpisu:

Wycieczka w Bieszczady na trasie Wołosate- Tarnica- Krzemień- Szeroki Wierch- Ustrzyki Górne

Zrealizowana trasa:
Ustrzyki Górne (Archidiecezjalny Dom Parafialny)- Ustrzyki Górne (PKS) + Sanok (Modalny Dworzec Autobusowy) + Rzeszów (Ogrody Bernnardyńskie, Pomnik Czynu Rewolucyjnego, ul. Grunwaldzka, Podmiejski Dworzec Autobusowy)
Długość trasy: 0,3km Przewyższeń (suma podejść): 0m Czas przejścia: 0,1godz. [Statystyka dotyczy tylko Ustrzyk Górnych]

Zdjęć:79 [ aktualna ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ]

OPIS:

[W oczekiwaniu na busa do Rzeszowa zagraliśmy 3 gry w cymbergaja (kosztowały 5zł), które nas trochę zmęczyły, bo była dosyć szybka i intensywna, ale było fajnie i śmiesznie, nawet parę samobujów sobie szczeliliśmy:), Tata- Blanka 9-5, 9-1, 9-4, pierwszy i trzeci mecz były bardzo emocjonujące, wynik nie oddaje tego co tam się działo:) Przeszliśmy też przejściem nad torami z Dworca PKP do Dworca autobusowego, wjechaliśmy windą na początek przejścia, a potem przeszliśmy przez drzwi, które same się otwierały po tym jak się do nich zblliżyliśmy i zjechaliśmy ruchomymi schodami. To jest taki nowoczesny dworzec, który podobno w nocy ma fajne iluminacje:) Rzeszów podczas drogi powrotnej z wycieczki w Bieszczadach (Dworzec Podmiejski, lody na ul. Grunwaldzkiej naprzeciwko budynku Uniwesytetu Rzeszowskiego, widzieliśmy jak leżał na ziemi skuty przez policję jakiś facet:), Ogrody Bernardyńskie, Pomnik Czynu Rewolucyjnego zwany potocznie Wielką C...):)]